Kantine

De kantine van het clubhuis is beschikbaar voor verhuur aan leden of aan non-profit organisaties zoals een buurtvereniging, koor, toneelvereniging dans- of yogaclub e.d. De beschikbaarheid wordt bijgehouden in de agenda op de website. Aanvragen per mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. In het antwoord wordt vermeld waar de sleutels opgehaald kunnen worden en waar ze weer ingeleverd kunnen worden.

Kosten per dag:
Zomertijd
Wintertijd (toeslag € 7,50 p.d.)
Maandag & Dinsdag € 52,- € 59,50
Woensdag t/m Zondag € 98,- € 105,50

Door betaling gaat de huurder ook akkoord met de verhuurvoorwaarden, waaronder de bepaling dat het nuttigen van alcohol wel toegestaan is, maar de verkoop hiervan niet. Het pand van tevoren inrichten voor een feest kan in overleg en hangt uiteraard ook af van andere gebruikers. De tijd van opruimen en schoonmaken is in principe vóór 10 uur de volgende ochtend. (In overleg met de vereniging kan hier eventueel van afgeweken worden.)

Keuken faciliteiten: gasfornuis; oven; magnetron; waterkoker; koffiezetapparaat (inclusief filters); potten & pannen; borden & bestek; kopjes & glazen voor grote groepen; twee koelkasten.

De Kantine is nog beschikbaar voor wekelijkse vaste verhuur op de maandag en dinsdag.

Leden krijgen 25% korting op de huurprijs!

Kamperen

Kamperen is (na vooraf gekregen toestemming) voor een klein bedrag mogelijk voor bijvoorbeeld trekkende kanovaarders en/of roeiers naast het botenhuis, dit is inclusief het gebruik van de douches en toiletten in de botenloods. Kampeerders mogen van de kantine gebruik maken in de tijd dat deze vrij is de prijs hiervoor vindt u hieronder in de tabel. Het gebruik van elektra buiten de botenloods (aansluiten caravan, koelbox) is ook mogelijk. Kampeerders delen de kantine en de kleedruimtes met leden van de vereniging; de huur is dus niet exclusief. U kunt ook rustig aanschuiven tijdens de clubavond op de vrijdagavond.

Wat:
Kosten:
Kamperen naast Clubhuis € 2,50 per persoon per dag
Gebruik kantine (indien vrij) € 50,- per dag
Gebruik elektra € 1,50 per dag

Zolder verhuur

Ook de zolder kan gehuurd worden door bezoekende scouting- kano- of roeiverenigingen t.b.v. overnachten. Het gehuurde dient ten minste in dezelfde staat te worden achtergelaten zoals die was bij aanvang. Op de zolder mogen maximaal 40 personen overnachten. Gebruik van de kleedruimtes in de botenloods is bij de verhuur inbegrepen. Groepen die van de zolder gebruik maken voor overnachtingen mogen van de kantine gebruik maken in de tijd dat deze vrij is voor de prijs in onderstaande tabel. Het aanwezige serviesgoed, bestek, koffiezetapparaat (met filters) en waterkoker mag worden gebruikt; koffie, thee, suiker e.d. dienen zelf verzorgd te worden.

Wat:
Kosten: